Saturday, October 27, 2007

جوک جدید (18+

۱.يه روز يه دختر بچه با يه پسر بچه با هم ميرن حموم، دختر بچه به پسر بچه ميگه ميزاري با اونجات بازي کنم؟ پسر بچه با ترس ميگه: نه نمي زارم آخه تو مال خودتو شيکوندي

۲.سه نفر کل گذاشته بودن سر پست/وناي زنشون!اولي ميگه:پست/وناي زن من اندازه خربزه ست دومي ميگه پست/وناي زن من اندازه ي هندونست سومي ميگه با با اينا که چيزي نيست من وقتي کرس/ت زنم رو ميبرم خشک شويي يارو ميگه: چتر نجات قبول نميکنيم

۳.تركه خانوم بلند ميكنه، بهش ميگه: بايد عين زنم حال بدي ها. زنه ميگه: يعني چطوري؟ ميگه: مجاني

۴.دوست داری ارتباط جنسی از طریق موبایل داشته باشی ؟ پس موبایلت رو بذار رو ویبره بکون تو کـو/نت تا من زنگ بزنم

۵.جشنواره فیلم قزوین پایان یافت و به برندگان تندیس کون بلورین اهدا شد:
کـو/ن سوراخ:خنده دار
رد پای کـو/ن:پلیسی
کـو/ن مس/ت:عاشقی
پسری با کـو/ن بی سوراخ:تخیلی
کـو/ن پاره:جنگی
کـو/ن خور:ترسناک
شهر کـو/نها:مستند پسرم
عجب کـو/نی داری:خانوادگی
کـو/ن برهنه ها:عاطفی

۶.به رشتیه میگن پارسال تولد زنت کادو چی بهش دادی؟ میگه بردمش کیش. میگن دمت گرم حالا امسال چه کار میکنی براش ؟ میگه میرم میارمش

۷.تركه ساعت سه نصفه شب مست و پاتيل ميرسه در خونه، هركار ميكرده نميتونسته كليد رو بكنه تو قفل در. خلاصه اونقدر سر و صدا ميكنه تا زنش بيدار ميشه، ازون بالا داد ميزنه: اصغر اقا كليد بندازم؟! تركه ميگه: نه بابا كليد دارم، سوراخ بنداز

۸.زن : لباس خوابم رو در بیار
مرد : باشه
زن : سوتیینم رو باز کن
مرد : باشه
زن : حالا شورتم رو در بیار
مرد : باشه
زن :دیگه نبینم لباس های منو بپوشی ها !

۹.تركه رفته بوده خون اهدا كنه، دكتره ازش ميپرسه: شما تاحالا چندبار همخوايگي نامشروع داشتين؟! (اين يحتمل تركش يه خورده خارجكي بوده!! دكتراي داخلي كه معمولا خا/يه نميكنن همچين سوالي بپرسن!!) تركه كلي قسم و آيه ميخوره كه ولله بالله، من زن و بچه دارم، اهل اين كارا نيستم تا بالاخره دكتره قبول ميكنه و خون بابا رو ميگيرن. موقع برگشت، تركه رفيقش رو تو صف ميبينه، ميگه: اصغر خيلي مواظب باش! اينجا انگار يكيو كردن، دنبال اون نامردن!

۱۰.ترکه پاش ترک خورده بوده بهش می گن اگه جوراب پات کنی ترکش برطرف می شه !! تر که می گه : ایلده من بیست ساله که شورت می کنم پام اما قاش کونم برطرف نمیشه

۱۱.رشتيه مياد خونه ميبينه زنش لخت خوابيده رو تخت، خلاصه داد و بيداد ميكنه كه خانوم چرا لختي و اين چه وضعيه ميگه آخه هوا گرم بود! رشتيه هم قانع ميشه، ميگه:باشه خانم حالا حداقل برو يك ليوان آب واسه من بيار، اينقدر داد زدم گلوم گرفت. زنه ميره ليوان آب رو مياره، رشتيه آب رو ميخوره، ميگه: سلام بر حسين. يك نفر از زير تخت ميگه: سلام از ماست اصغر آقا

۱۲.زنه یه قزوینی میره پیش دکتر و میگه اقای دکتر خسته شدم ..شوهرم همیشه از عقب منو میکنه دکتره میگه : این دفعه بگو حامله هستم و از عقب نمیشه شب زنه به قزوینیه میگه : از عقب نمیشه .. حامله ام قزوینی هم میگه خب از جلو میکنم بعد از نیم ساعت قزوینیه شاکی میگه بالام جان ... پس کون این بچه کو؟؟؟

۱۳.طبق آخرين آمار بعد از س.ك.س 12% مردها دوش ميگيرند 6% يه ليوان قهوه ميخورند 9% مي?خوابند و 4% يه بار ديگه س.ك.س مي كنند اما 69% بقيه ميرن خونه پيش زنشون

۱۴.زنه ترکه لخت رو تخت خوابیده پاهاش را بازکرده به شوهرش میگه این یعنی چی ؟ ترکه میگه یعنی تو همه تخت را گرفتی و من باید رو زمین بخوابم

۱۵.به رشتیه میگن زنتو با ماشین بردن میگه : اوووووووو! اینا بنزین از کجا میارن؟؟

۱۶.یه بچه تو قزوین گم میشه پلیس میگه از یابنده تقاضا می شود امشب که هیچی فردا بچه رو به ما بدهد که ما پس فردا بدیم به خانوادش

No comments: