Saturday, October 27, 2007

اس ام اس جدید و جوک سرکاری

فرستنده اين پیام از دوریتان جان داد

midoonam ta sms miad doa mikoni ke man basham, mikhastam begam doat mostajab shod
میدونم تا sms مياد دعا مي كني كه من باشم ، خواستم بگم كه دعات مستجاب شد

bebakhshid bad moghe mozahem shodammikhastam ghorboonet beram az kodoom taraf bayad beram?
ببخشید بد موقع مزاحم شدممیخواستم قربونت برم ،از کدوم طرف باید برم ؟!

دوستان واقعی جواهراتی هستند گرانبها که بدست آوردنشان سخت و نگه داشتنشان سخت تر است پس لطفا در حفظ و نگهداری من کوشا باشید!!

###########################################################################این حصارهای بین من و توست, ای کاش می تونستم بیارمت پیش خودم ولی بهم گفتن جای بز تو خونه نیست!

تو را از سمیم غلب و با طمام وجود دوصت دارم(چیه؟ مگه بی صوادها دل ندارن)


زندگی بدون عشق مثل شورت بدون کشهنتیجه اخلاقی: اگه عاشق نیستی شورتتو 2 دستی نگه دار!
-------------------------------------------------------------------------
<(((:> <:)))>< <:)))>< ><(((:>
.
.
برات ماهی فرستادم تا بخوری و بفهمی که چیزای خوشمزه تر از علف هم وجود داره و هست !
-------------------------------------------------------------
ديروز روز جهاني آوارگان بود، انتظار داشتم يه تبريك خشك و خال به من ميگفتي كه يه عمره آوارتم...

روي فرش دل من جوهري از عشق تو ريخت، آمدم پاك كنم عشق تو را بدتر شد، خلاصه ريدي به فرش!!

No comments: