Monday, June 7, 2010

جکهای دوستانه

1- غضنفر میمیره، عکسشو نداشتند بذارن رو قبرش، تا گردن دفنش می‌کنند
-------------------
2- زن: مرد چرا کولر نمی خری ؟ غضنفر: به درد نمی خوره اونایی هم که دارن گذاشتن رو پشت بوم
-------------------
3- به غضنفر میگن این خیابون کجا میره ؟ میگه من 40 ساله تو این خیابون زندگی میکنم تا حالا ندیدم جایی بره
-------------------
4- پسره با دوست دخترش مشغول کار خیر بوده، دختره خیلی حال میکنه، میگه: عزیزم... بعد ازدواج هم اینجوری بهم حال میدی؟ پسره میگه: آره عزیزم... البته اگه شوهرت بیخودی گیر نده!
-------------------
5- شركت نوكيا براي رفاه حال اس ام اس نويسان ايراني يه گوشي جديد توليد كرده كه با فشار يك دكمه مينويسه يه روز يه تركه...
-------------------
6- مادر : پسرم ، من دارم مي رم خريد يه وقت به كبريت دست نزني ها پسر : نه مامان جون من خودم فندك دارم
-------------------

No comments: