Saturday, November 10, 2007

اس ام اس جدید عاشقانه

امیدوارم با آمدن پاییز هر یك برگي كه از درخت می افته یه دونه از غم هاي توي دلت كم بشه و دیگه هیچ وقت ناراحت نباشي.پاییزت مبارك
----------------------------------
به ياد آشنايان آشنا باش، به پيماني كه بستي با وفا باش، كه ياد تو هميشه خاطر ماست، تو هم هر جا كه هستي ياد ما باش.
----------------------------------
وقتی تو رو دیدم کارگردان قلبم گفت: نور, صدا, حرکت و من برای بدست آوردنت چه نقش ها که بازی نکردم
----------------------------------
ادعا نمیكنم كه همیشه به ياد كساني هستم كه دوسشون دارم ولي دوسشون دارم حتی زمانیكه به یادشون نیستم
-----------------------------------
داشتم توی جاده می رفتم که چشام خورد به یه تابلو که روش نوشته بود: دوست داشتن دل میخواد نه دلیل, از ته دلم دوست دارم بدون هیچ دلیل
---------------------------------------
به جرم نگاه زيبايت تو را در زندان قلبم محكوم به حبس ابد مي كنم. مگر اينكه در دادگاه عشق، در حضور عاشقان اعتراف كني دوستم داري.
------------------------------------------
زندگي به من آموخت كه چگونه گريه كنم اما گريه به من نياموخت كه چگونه زندگي كنم،تو نيز به من آموختي كه دوستت بدارم اما به من نياموختي چگونه !؟
-------------------------------------------
مثل شقایق زندگی کن، کوتاه اما زیبامثل پرستو کوچ کن، فصلی اما هدفمندمثل پروانه بمیر، دردناک اما عاشق
----------------------------------------------
وقتی دلم برات تنگ می شه...
چشامو می بندم و...
()*()
(-.-)
(")(")
فکر می کنم که تو...

()*())¤()
( '.' )'.' )
(")(")')(")
همیشه پیشمی!

No comments: