Sunday, November 11, 2007

اس ام اس های سر کاری و ضد حال

دوست دارم زندگي مانند سفري باشد، همسفرم همسري خوب و مهربان باشد، مناظر زيباي جاده خاطرات قشنگ زندگي باشد، و اگر قرار است مرگ مقصد ما باشد، دوست دارم که زيبا و با هم باشد...
.
.اما چه سود چند کيلومتري بيشتر نمي تونيم بريم، چون کارت سوختمون تموم شد. تو جیغ زدی ویغ زدی جادو بودی دود شدی بالا رفتی تار شدی پایین اومدی پود شدی پیر شدی گریه شدی جوون شدی خنده شدی خان شدی بنده شدی خروس سرکنده شدی میوه شدی هسته شدی امید شدی یاس شدی ستاره نحس شدی ... خلاصه آدم نشدی !
.
اس ام اس تو ایران
.
.
دوستت دارم قد یه بشكه بنزین، خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین، روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت میدم یه كارت بنزین!
مخصوص نيمه شب: مي دونم خوابي عزيزم. ولي من از دوري و دلتنگي تو خوابم نمي بره، مطمئنم اگه مي دونستي من به خاطر تو نخوابيدم تو هم نمي خوابيدي!
.
.
.
.خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی
.
.
.
.
این اس ام اس رو تا حالا واسه هیچ کس نفرستادم ............پس واسه تو هم نمی فرستم
نمی دانم تا کدامین طلوع زنده خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت... اما دوست دارم تا اخرین لحظه بودنم تو را سر کار بگذارم
سلام عزيزم... مي دوني چه بلايي سرم اومده؟ پليس منو به جرم "زشت ترين" شهروند ايراني گرفته... جون هر كي كه دوست داري بيا و بهشون نشون بده كه دارن اشتباه مي كنن
یه روز 2 تا جوجه عاشق همدیگه می شن اما وقتی بزرگ شدند هردو خروس شده بودند...پس تا جوجه ای عاشق نشو!
.
.
.
.
هر وقت پيشم نيستي دلم برات تنگ مي شه... هر وقت هم که پيشم هستي دلم برات تنگ مي شه...اي مردشورتو ببرن که بود و نبودت يکيه!
.
..
.
صداقت خواستم داشتی، مهربانی خواستم داشتی، عشق خواستم داشتی،قور قوری جون گل کاشتی! هر چی که خواستم داشتی!تقدیم به قورباغه ی زندگی من (مربوط به تبلیغ خمیردندان داروگر)
.
..
.
یه توپ دارم قلقلیه. موی سرم فرفریه اس ام اس جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم
زندگي را از تو نام برده اند !ز : زاويه نگاه تون : نواي كلام تود : درگاه ابروي توگ : گيسوي پريشان توي : يارو سر كاري!
.
.
.
.

از شاهكارهای ادبيات: يكي بيد يكي نبيد، 3 تا درخت بيد كه 2 تاش بيد بيد، يكيش بيد نبيد، اوني كه بيد نبيد، وسط اون دوتا كه بيد بيد بيد!
بيبنم اگه يه روز از خواب بيدار بشي ببيني اون که دوستش داري گذاشته رفته...صبحونه چي مي خوري؟

-------------------------------

تمام گلهای خوشبوی دنیا رو هم به پات بریزم، بازم کمه. چون پاهات خیلی بو میده!

.
.
.
.
لپتو بیار جلو
1
2
3
4
5
تا 100 هم بشماری از بوس خبری نیست
!

آلبرت انيشتين ميگه: عشق مثل ساعت شني ميمونه همزمان كه قلبتو پر مي كنه مغزتو خالي مي كنه.البته واسه اونايي كه مغزشون پره! تو راحت باش...

زندگی کوتاهتر از آن است که به خصومت بگذردو قلبها گرامی تر از آنند که بشکنند فردا طلع خواهد کرد حتی اگر ما نباشیم پس بیایید کارت سوختمان را به یکدیگر بدهیم.
اس ام اس مخصوص نيمه شب: بچه ها مي گن تو اهل سينمايي ... ما سر يه چيز دعوامون شده ... مگه راکي همون رمبو نيست ؟!؟ البته اگه خوابي لازم نيست الان اس ام اس کني، فردا صبح هم بگي مشکلي نيست. ولي ما رو بي خبر نذار.
-------------------

خيلي وقته كه مي خوام يه چيزي بهت بگم ولي تاحالا روم نشده. گفتنش برام خيلي سخته:د . . . . . . . . . . . . . . . . دو . . . . . . . . . . . . . . . . دوس . . . . . . . . . . . . . . . . دوسه ليتر بنزيِن داری به من بدي؟

يه خره عكس خودشو توی آب مي بينه. ميگه چقدرشبيه اوني ام كه داره اين اس ام اس رو مي خونه!
.
.
.
.
اگه دیدی کسی محکم بهت لگد زد ناراحت نشو، چون خیلی توپی!

پنج راه حل براي خوشحال بودن :1- داشتن يک دوست خوب مثل من 2- داشتن دوستي مثل من 3- فقط داشتن من 4- داشتن من 5- من
--------------------------
اس ام اس مخصوص نيمه شب: سلام اس ام اس زدم بگم نماز يادت نره 4 ساعت ديگه بايد بيدار شي!

.
.
.
.

لبخند رو هیچ وقت ترک نکن حتی وقتی که ناراحتی چون افسردگی خیلی خطرناکه حسن! ممکنه که داغون بشی حسن! نیشتتو ببند حسن!

سلام. ببخشيد بد موقع مزاحم شدم... راستش را بخواهيد يه سوالي داشتم خيلي وقت بود ذهنم را مشغول کرده بود، مي خواستم بپرسم... مي خواستم... اصلا ولش کن. بزار براي بعد، خوب؟(اس ام اس مخصوص نيمه شب)
.
.
.
.
خوابي؟
مي خواستم اس ام اس بدم. باشه بعد مزاحم ميشم...
(اس ام اس مخصوص ساعت1-3 شب)

این اس ام اس رو وقتی دوروبرت کسی نیست بخون. اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش......پشت سرتو بپا......کسی نیست داری می خونی؟......خوب خدا را شکر کسی نیست ببینه سرکاری!

No comments: