Wednesday, December 19, 2007

اس ام اس عاشقانه + اس ام اس فلسفی

بيا اي دل کمي وارونه گرديم
براي هم بيا ديوونه گرديم شب يلدا شده نزديک اي دوست
براي هم بيا هندوونه گرديم، اي دوست
-------------------------------
هر کسی یه روزی میاد یه روزی میره یکی با دلش میره
یکی با پاهاش
ولی مواظب باش کسی با پاهای خودش از دلت نره
------------------------------------
درون قلب من نقش تو پیداست
لبانت مثل گل خوش رنگ و زیباست
مخور غصه اگر از هم جداییم
که این بی مهری همیشه کار دنیاست
----------------------------------
کاش بودی تا دلم تنها نبود
تا اسیر غصه ی فردا نبود
کاش بودی تا فقط باور کنی
بی تو هرگز زندگی زیبا نبود
----------------------------------
میدونی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی بدی اما اشک رو برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی
----------------------------------
اونی که تورو واقعا دوست داره 4 تا مریضی می گیره
فراموشی
3 تای دیگه رو فراموش کردم
-----------------------------------
زندگی مثل جاده ایه که انتهاش نوشته دور زدن ممنوع
ولی من اگه جریمه هم بشم دور میزنم تا بهت برسم
------------------------------------
اگر در صحنه ی زندگی به ناگاه یکی از تارهای سازت پاره بود، آهنگ زندگی را چنان ادامه بده که هیچکس نداند بر تو چه گذشته
------------------------------------
به چشم خسته ی من آسمون از سنگ شده
لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده
-------------------------------------
گفتی محبت کن برو , باشد , خداحافظ , ولی... , رفتم که تو باور کنی , دارم محبت میکنم
-------------------------------------
وقتی دلی برای دلی تنگ می شود،انگار پای عقربه ها لنگ می شود
هرکس به جز عزیز دلت یک غریبه است..وقتی دلی برای دلی تنگ می شود
------------------------------------
درد را از هر طرف که نوشتم درد بود
-----------------------------------

برات شب اس ام اس زدم که بگم

دنیام تاریکه مثل شب

تنهام مثل ماه

کوچیکم مثل ستاره

اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره

---------------------------------------------

L "

V " E , O

ببین برات

LOVE ترکوندم

No comments: