Saturday, December 8, 2007

sms4all

تا حالا دیدی کسی به اس ام اس حسودی کنه؟
.
.
.
.
من حسودی می کنم !
.
.
.
.
چون اس ام اس می تونه بیاد پیشت ولی من نمی تونم

Ta hala didi kasi be SMS hasoodi kone?....man hasoodi mikonam....chon SMS mitoone biad pishet vali man nemitoonam
------------------
به نام آنکه طاووس را آفرید تا بوقلمون مثل تو قیافه نگیره
-----------------------
این دله منه !
.
.
.
.
دیدیش؟
.
.
.
.
نه؟
.
.
.
.
خوب معلومه دیگه. دلم برات یه ذره شده . اونقدر که نمی تونی ببینیش
In dele mane....Didish ?....Na ?....Khob maloome dige, delam barat ye zare shode , oonghadr ke aslan nemibinish
-------------------------------
دوصت دارم با ص صابون تا همه تو کفش بمونن
---------------------------
میدونی فرق تو با گل چیه؟
.
.
.
.
گل رو باید بو کرد ولی تو خودت همین جوری بو میدی
Midooni farghe to ba gol chie?....Gol ro bayad boo kard vali to khodet hamin joori ham boo midi
----------------------------------------------
یه قورباغه با یه اردک ازدواج میکنه اگه گفتی بچه شون چی میشه؟
.
.
.
.
بچه دار نمیشن, واسشون دعا کن, زندگیشون داره از هم می پاشه!
-------------------------------------
بی وفا باشی جفایت می کنند
بی وفایی کن وفایت می کنند
مهربانی گرچه آیینی خوش است
مهربان باشی رهایت می کنند...
Bavafa bashi jafayat mikonand,bivafaei kon vafayat mikonand,mehrbani garche Aeini khosh ast,mehrban bashi rahayat mikonand
----------------------------
عبارت «کلاه سرت گذاشتن تا زانو» يعني چه؟ الف) فروش پرايد دوگانه سوز بدون مخزن. ب) قول تحويل ال نود تا پس فردا. ج) تحويل پژو 405 با يک مأمور آتش نشاني در صندوق عقب. د) من مادرم مريضه، کارت سوختتو بده، چند ليتر بـنـزيـن بزنم
----------------------------------

مردها بر اثر كمبود عاطفه ازدواج مي‌كنند، بر اثر كمبود حوصله طلاق مي‌دهند، و بر اثر كمبود حافظه دوباره ازدواج مي‌كنند !!!

No comments: