Saturday, December 8, 2007

Jok & SMS

از ترکه میپرسن سخت ترین کار چیه؟ میگه نمک تو نمکدون ریختن, چون سوراخ هاش خیلی ریزه
-------------------------
ترکه پسرش رو میبره آزمایش ببینه دیوونست یا نه؟ دکتره به پسره میگه برو با این آبکش آب بیار, ترکه میگه این خسته ست بزار من بیارم
--------------------
به ترکه میگن بابات به رحمت ایزدی پیوست, میگه رحمت ایزدی دیگه کیه؟
میگن نه منظورمون اینه که به دیار باقی شتافت, میگه دیار باقی دیگه کجاست؟
میگن یعنی دار فانی را وداع گفت, میگه دار فانی دیگه چه جور داریه؟
میگن یعنی رخت از این دنیا بربست, میگه منظورتون رو نمیفهمم
میگن الاغ, بابای خرت مرد, میگه خر من که بابا نداشت
-------------------------
در راه رسیدن به اوج با مردم مهربان باش چرا که هنگام سقوط با همان مردم روبرو خواهی شد
--------------------------
اگه دیدی یه سوسک پشت و رو افتاده و داره دست و پا میزنه فکر نکن زدنش داره به قیافه ی تو میخنده
---------------------------
یه کاغذ سفید را هرچقدر هم که سفید و تمیز باشد کسی قاب نمیگیرد, برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت
--------------------------
D I V O N E
O A
S R
E A
T M
-------------------------------------

-----> دنیا
تو <-----

اگه گفتی اینا یعنی چی؟
.
.
.
.
یعنی تمام دنیا یه طرف تو یه طرف
------------------------
تکون بخور فنا شیمScreen Saveretim
----------------------
کاش من هم تو پاکت اس ام اس جا میشدم تا عرض یه دقیقه به تو برسم
------------------------
ترکه تو اتوبوس میگوزه, دختره میگه بیشعور این چه کاریه؟ ترکه میگه میخواستم سر صحبتو باز کنم
-------------------------
میگن وقتی آدم گل یاس رو دوست داره دنبال گل های دیگه نمیره, یاس من چطوری؟
---------------------------
آدم آب حوض رو با چنگال خالی کنه ولی اس ام اس تکراری نخونه
----------------------------

No comments: